U Pavlovcova mlýna - spodní okraj osady Řikonín měla tovární železnice Diana napájecí stanoviště pro lokomotivy a současně zde byl úkryt pro vlakové soupravy před leteckým útokem. Z mostních kamenných podpěr se zde nezachovala žádná. To asi proto, že většina přemostění byla uložena ve větší vzdálenosti od břehu říčky Libochovky jsou dnes již zarostlá a částečně pohlcená přírodou a terénem. Mostní opěry uprostřed řeky vzala za své během povodní. Úsek úzkokolejné železnice z Řikonína na Kutiny vedl převážně v lesním porostu v hlubokém úzkém údolí říčky Libochovky. Teréní pozůstatky po železnici jsou proto jen spíš symbolické. Nejlépe jsou vidět v pionýrském táboře ROH na Kutinách - zbytek náspu a mostní podpěry. Nejhůře dohledatelné pozůstatky vlečky jsou přímo v osadě Kutiny (Ranč u Bizona a tábor Klenoty). Jinak všechny tyto objekty patřily původně továrně Diana. Fragmenty z této válečné dráhy naleznete v expozici Zahradní železnice Drásov.