Fotogalerie zobrazuje zbytky části polní železnice
továrny Diana v úseku Mezihoří v údolí říčky Loučky pod tunelem č.1.
Na obrázcích jsou vidět zbytky základů provozních budov a zbytky zákadů provizorních drážních staveb - zde mostní pilíře a opěry.
V osadě Mezihoří se napříč mezi mostními pilíři současného viaduktu původně nacházel společný provizorní silniční a železniční most
určený pro jeho výstavbu. Celkově lze říci, že až na základy baráků provozu Diana a dvě nebo tři mostní opěry se toho mnoho v tomto
drážním úseku nedochovalo neboť zde železnice vlečky
několikrát překonávala řeku Loučku a dík častým jarním povodním byly tyto pozůstatky vzaty velkou vodou.
Opravdovou výjimkou je mostní násep a most na hranici Dolních Louček a Mezihoří. Dnes je z něj polorozpadlé torzo a nahradil jej most nový.
Násep tehdy sloužil jako součást umělého jezu pro mlýnský náhon v Mezihoří, který je dnes již také zasypán a je plně mimo provoz.
Polní dráha Diana poté pokračovala po pravém břehu řeky Loučky až ke klenutému viaduktu v Mezihoří a pod ním přecházela řeku Loučku na levý břeh.
Zde jsou vidět pozůstatky mostních opěr pomalu ale jitě podléhají zubu času.
Po levém břehu vedla asi 500m a poté řecházela opět na pravý břeh. Zde zůstaly poměrně dobře zachovány základy několika provozních
staveb. Drážní těleso železnice Diany je poněkud
méně viditelné neboť zde působily velké vody jarního tání řeky Loučky a mnoho mostních opěr bylo tak vodou odneseno.