Diana - železnice pro výrobu stíhacích letadel
používala také něco málo osobních vozů, které byly v celkovém počtu cca. 2-3 kusy a pocházely údajně ze zrušené dráhy Ondrášov - Dvorce.
Pro nákladní dopravu používala polní dráha Diana malé nákladní dvounápravové úzkokolejné platoňáky a klanicové vozy. Pro údržbu dráhy používala
železnice Diana kiplory a kačáky. Pro přepřavu křídel se používaly také dvojice oplenů. Kryté úzkokolejné vozy se na Dianě nevyskytovaly.
S tímto vozovým arzenálem Diana zajišťovala provoz ve svém výrobním závodě na Tišnovsku. Nákladní vozy Diany (kačáky, kiplory, platoňáky,
opleny) lze spatřit v expozici zahradní železnice Drásov.
Stavební firmy které stavěly tunely a mosty budoucí železnice z Tišnova do Havlíčkova Brodu používaly k přepravě zeminy zejména kiplory
nebo dřevěné výklopné vozíky s odklápěcími bočnicemi. Pro přepravu jiných předmětů se používaly platoňáky. osobní vozy stavební firmy
zpravidla nepoužívaly a když už tak se jednalo o upravené podvozky z kiplor nebo platoňáků doplněné sedačkami pro cestující.