Na samotě Chytálky kde trasa nejprve stavební dráhy trati Tišnov - Německý Brod a později dráhy válečné továrny Diana odbočovala z hlavního údolí vedoucího od Dolních Louček snad krom drážních náspů toho mnoho dnes po této dráze nenajdeme. Silnice vedoucí údolím byla z důvodů působení říčky v jarním tání několikrát upravována včetně mostů. V terénu lze nalézt krom již výše zmíněných náspů a zářezů také zbytky vodních náhonů zdejších mlýnů. Dráha Diany se překonáním silnice vedoucí z Dolních Louček do Kuřimského Jestřebí a protažením se poměrně úzkým údolím vydala přez samotu Chytálky k Řikonínu a Kutinám. Údolí zpočátku značně úzké, se během asi 1km pěkně roztáhne do šíře a připomíná zapomenuté údolí se sluneční zátokou. Ze staveb Diany se zde krom dráhy a míst dobírání vody pro lokomotivy žádná nenacházela. Fotografie níže uvedené zobrazují původní drážní těleso železnice Diany. Z věcí které zde bylo možno nalézt tak to většinou byly zbytky kolejového svršku jako ocelové pražce nebo kolejové spojky. Některé z těchto archeologických nálezů vystavuje zahradní železnice Drásov. Tyto předměty jsou objevovány při opravách či zavádění zemního elektrického nebo plynového vedení (potrubí). V muzejní expozici úzkokolejek areálu zahradní železnice Drásov je možno k tomuto dostat odborný komentář.